Tuesday, May 24, 2011

Assalamualaikum..Salam pertemuan, Salam perkenalan

Assalamualaikum..

ha, kepada pembaca-pembaca yang terbuka blog saye nie dan bace entry ini, TAHNIAH.!! kerana anda telah terlucky untuk membaca entry pertama saye untuk blog ini..! yeeaay..!!

ha, kepada sape yang nak tau, nie bukanlah 1st time saye tulis blog..pernahlah suatu ketika dahulu menulis blog tapi dihentikan perkhidmatan tulis menulis nie sebab kekangan yang melanda..ewah...! tapikan, saye ade reason kenapa saye kembali ke dunia menulis nie, ha..cube teka..kenapa ek? hehehehe...malu plak nak cerita...ok..ok, cam nie, pada satu malam tue, saye menjelajah la di alam siber yang penuh dengan pelbagai baik dan buruknya, tibe-tibe terserempaklah dan terbaca la satu blog yang saye rase sangat lah menarik minat..isinye padat, bermakna dan kebetulan plak ade isu yang hangat yang sedang dipertikaikan..ha...nak tau blog sape? ok, saye share la ye..sharing is caring kn..


ha, tue lanye..bukak la..ala, korang da bace name pon korang da knl sape kn...dielah pojaan hati saye...hehehe..oklah, saye nak kene study ye..esok kene exam pule..huh..

wasalam saudara seagamaku...(jangan lupe solat ye...)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment